مسئول سنجش آموزش و پرورش ملارد:

شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دی ماه مشخص شد

ملارد(پانا)- در هر فرایند و شرایطی در اموزشگاه ، رعایت و اجرای کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی الزامی است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شیوه  ارزشیابی  پیشرفت تحصیلی –تربیتی نوبت دی ماه  مشخص شد

زمستان شروع شده و امتحانات پایانی نوبت اول مدارس نزدیک است. به همین بهانه از مسئول سنجش آموزش و پرورش ملارد در مورد شیوه برگزاری امتحانات جویا شدیم.

حمید آزاد روستا به پانا گفت: برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری امتحانات نوبت اول باید با نظر شورای مدرسه و مصوب آن شورا باشد. ارزشیابی نوبت اول طبق آیین‌نامه فقط باید در دی‌ماه برگزار شود و کلیه امتحانات مدارس بزرگسالان و آموزش از راه دور با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

آزاد روستا تصریح کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه دوزادهم سال 99-98 که در نوبت دی‌ماه مدارس روزانه امتحان می‌دهند، با رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود و برگزاری امتحانات حضوری و غیرحضوری دوره‌های مختلف تحصیلی بر اساس بخشنامه‌های پیوستی اداره کل و مرکز سنجش است و از ابداع برنامه‌های سلیقه‌ای خودداری شود و ملاک فقط آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های ارسالی است.

همچنین او ادامه داد: تنظیم صورتجلسه برگزاری امتحانات حضوری و غیرحضوری و انجام به موقع وظایف عوامل اجرایی و ستاد امتحانات بر اساس شیوه‌نامه مربوطه انجام شود. برگزاری امتحانات حضوری و غیرحضوری دوره‌های مختلف تحصیلی با تنظیم برنامه برگزاری امتحانات نوبت اول در روزهای غیرتعطیل ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه در ساعت کاری مدرسه در دی ماه مطابق شیوه نامه و آیین نامه باید انجام پذیرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار