سید حسن رسولی در جلسه علنی شواری شهر:

طرح اعطای تسهیلات به کارکنان مبتلا به کرونا شهرداری تهران ابهام دارد

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با تاکید بر اینکه در طرح اعطای تسهیلات مبتلا به کرونا حتما نیت خیری وجود دارد، گفت به دلیل ابهامات موجود به نظر نمی رسد که مساعدتی متوجه همکاران ما شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح اعطای تسهیلات به کارکنان مبتلا به کرونا شهرداری تهران ابهام دارد

سید حسن رسولی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح بررسی الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در حین انجام وظیفه محموله به بیماری کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست می‌دهند، گفت: آن گونه که طراحان محترم پیشنهاد فرمودند همکاران ما در شهرداری چناچه مبتلا به کرونا شوند، در دوره بیماری و قرنطینه همانند کارکنان آتش نشانی به عنوان سانحه دیده در حین خدمت تلقی می شوند. اما سوال من از طراحان این است که با چه سازوکاری امکان تشخیص فراهم است؟ اینکه چطور باید متوجه شد که کارمند شهرداری در حین خدمت به کرونا مبتلا شده است یا در منزل مبتلا شده است؟

رسولی در ادامه صحبت‌های خود افزود: از سوی دیگر در آیین نامه استخدامی شهرداری تهران و همچنین قانون کار برای این دسته از افراد به جز آتش نشانی که در حین خدمت آسیب دیده اند امتیازها و مساعدت‌های لازم در نظر گرفته نشده است.

به گفته رسولی به خصوص در بخش اول این طرح چنین ابهامی بیشتر است. نیت خیر است ولی فکر می کنم اجرای این طرح در عمل با توجه به ابهامی که در تشخیص است، همکاران ما در شهرداری را دچار ابهام می کند و موجب می‌شود عملا مساعدتی متوجه همکاران ما نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار