اخرین مهلت واریز آورده های نقدی متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید نخواهد شد

تهران (پانا) - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی می گوید در صورتی که متقاضیان طرح ملی مسکن آورده‌های نقدی خود را تا ۵ دی ماه واریز نکنند، از طرح اقدام ملی حذف می شوند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اخرین مهلت واریز آورده های نقدی متقاضیان طرح ملی مسکن تمدید نخواهد شد

به گزارش صدا و سیما،‌ محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت ثبت نامی‌های طرح اقدام ملی مسکن که آورده های نقدی اولیه را واریز نکرده اند، اظهار کرد: قرار بود تا پایان آذر ماه امسال، مهلت واریز آورده‌های نقدی متقاضیان به اتمام برسد ولی به دلیل شرایط اقتصادی خانوارها در دوران کرونا، تا ۵ دی ماه (شنبه هفته آینده) این مهلت تمدید شد.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است برای ۴۰۰ هزار خانوار شهری ساخت و ساز صورت گیرد که ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت فرسوده و نوسازی این بافت‌هاست و ۳۰۰ هزار واحد دیگر در شهرهای جدید و سایر مناطق شهری قرار است احدث شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده و شرایط آنها برای دریافت مسکن از طرح اقدام ملی، تأیید شده است، در صورتی که تا ۵ دی ماه آورده‌های نقدی را واریز نکنند، از این طرح خارج و با لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گفته محمودزاده، لیست ذخیره طرح اقدام ملی مسکن، ۱۶۰ هزار نفر است و از ۵ دی ماه، افراد حاضر در لیست ذخیره که می توانند جایگزین شوند، معرفی خواهند شد.

وی تأکید کرد: مهلت اعلامی هرگز تمدید نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار