با اجرای پروژه‌ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم

تهران (پانا) - وزیر نیرو با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۱۷۶ پروژه از ۲۵۶ پروژه با اجرای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران می گوید در اجرای پروژه‌ها فقط به موضوع ساخت و ساز توجه نکردیم بلکه با اجرای طرح‌ها، بطور جدی وارد عرصه اصلاح الگوی مصرف شدیم.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
با اجرای پروژه‌ها به افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کردیم

به گزارش صداوسیما؛ رضا اردکانیان در سی وسومین هفته از اجرای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افزود: تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در این قالب، در سال جاری، ۲۵۶ پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۱ هزار میلیارد تومان است که تاکنون ۱۷۶ پروژه افتتاح و بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه، این روند تا پایان سال ادامه دارد گفت: این پویش ریل گذاری برای اجرای پروژه‌های بعدی در دولت آینده و سال‌های آینده خواهد بود.

وزیر نیرو ادامه داد: ما در اجرای این پروژه‌ها، موفق شدیم به هدف اصلی خود، یعنی افزایش اعتماد مردمی دست پیدا کنیم.

اردکانیان با تاکید بر نقش آب و برق به عنوان دو کالای زیرساختی در زندگی مردم گفت: ما در اجرای پروژه‌ها فقط به موضوع ساخت و ساز توجه نکردیم بلکه با اجرای طرح‌های سازوکاری، بطور جدی وارد عرصه اصلاح الگوی مصرف شدیم.

وی افزود: ما در دو سال متوالی و در دو تابستان، بجای سرمایه‌گذاری برای احداث ۴ هزارمگاوات نیروگاه برق، برای گذر از زمان اوج مصرف، میزان رشد ۵/۲ درصدی رشد مصرف را، به یک درصد کاهش دادیم و این رقم ثابت خواهد شد.

اردکانیان اضافه کرد:در سال ۹۸ بیش از ۲۲۷ طرح بزرگ آب و فاضلاب با اختصاص ۳۳ هزارمیلیارد تومان افتتاح شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۸ پروژه در استان‌های گیلان و تهران گفت: امروز این پروژه‌ها با اختصاص ۵۵۳ میلیارد تومان در بخش آب و برق به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر نیرو افزود: امروز سه نیروگاه پراکنده، پنج نیروگاه مقیاس کوچک و ۱۶ پروژه تامین برق و بهبود پایداری برق در بخش‌های مختلف، انتقال آب سد ماملو به صنایع پایین دستی برای تامین نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی پاکدشت عباس آباد و شاهد، از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

گفتنی است؛ در این مراسم از فعالان عرصه تولید تجهیزات آب و برق استانداران و برخی به دلیل همکاری در اجرای مناسب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران تقدیر و همچنین از کتاب دلگرمی‌ها و همراهی‌ها رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار