فرماندار ملارد در حاشیه بازدید از مرکز درمانی کوثر مارلیک خطاب به پرستاران:

تمام سعی ما براین است که ورودی به مراکز درمانی شهرستان کاهش یابد

ملارد(پانا)- از شروع دوره جدید محدودیت ها از ابتدای آذرماه با همکاری خوب مردم و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد کاهش مبتلایان و متوفیان هستیم.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام سعی ما براین است که ورودی به مراکز درمانی شهرستان کاهش یابد

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ملارد، فرماندار ملارد در مورد محدودیت‌های کرونایی گفت: در یک‌ماه گذشته برای هماهنگی تمهیدات پیش‌بینی شده تعداد ۲۷ جلسه کمیته امنیتی اجتماعی برگزار و توسط معاونین فرمانداری و بخشداران از ۲۵ اداره بازدید شد. همچنین از ۱۵۹۷ واحد صنفی در سطح شهر بازرسی به عمل آمد که عملکردی بسیار درخشان محسوب می‌شود و از ۲۷ مورد برپایی روزبازارها ممانعت بعمل آمد.

او افزود: مجموعه راهور نیز بالغ بر ۳۲۰۰ مورد جریمه ممنوعیت تردد اعمال کرد.

برنجی ادامه داد: به دلایل اجتماعی، اقتصادی و‌ کمبود زیرساخت‌ها، اعمال محدودیت‌ها در شهرستان بسیار سخت است اما با تمام توان در این مسیر حرکت کردیم.

او خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات و سایر فعالیت‌ها به دلیل این بود که ورودی به مراکز درمانی شهرستان کاهش یابد تا فعالیت شما زحمتکشان خط مقدم مبارزه با کرونا تسهیل شود. از مردم شریف شهرستان ملارد تقاضا داریم همچنان مثل روزهای گذشته دستور العمل‌ها و پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت را رعایت کند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار