معاون استاندار گیلان:

محدودیت تردد در گیلان ادامه دار است

رشت (پانا) - جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با بیان اینکه محدودیت‌ها در زمینه تردد همچنان اعمال خواهد شد، گفت بر همین اساس تردد خودروهای شخصی از شهرهای زرد به نارنجی و از نارنجی به زرد مگر در موارد ضروری و با داشتن مجوز از فرمانداری‌ها ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت تردد در گیلان ادامه دار است

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس پروتکل‌های اعلامی همچنان در وضعیت زرد و نارنجی قرار داریم، گفت: در سایه تعامل و مشارکت مردم اصناف و همه اقشار از وضعیت قرمز خارج شده و همه شهرهای استان در وضعیت زرد و نارنجی هستند.

وی با اشاره به اینکه این به معنای عدم رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی نیست، افزود: در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی نیز محدودیت‌های کرونایی اعمال می‌شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با بیان اینکه این محدودیت‌ها در زمینه تردد اعمال خواهد شد، گفت: بر همین اساس تردد خودروهای شخصی از شهرهای زرد به نارنجی و از نارنجی به زرد مگر در موارد ضروری و با داشتن مجوز از فرمانداری‌ها ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها شامل وسیله‌های نقلیه عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس و خطوط سواری بین شهری نمی‌شود، ادامه داد: کارکنان در وضعیت زرد برای دستگاه‌های ضروری به صورت ۱۰۰ درصد در محل کار حاضر می‌شوند و برای سایر دستگاه‌ها دو سوم کارکنان برای خدمات رسانی فراخوان می‌شوند.

قاسم نژاد افزود: در شرایط نارنجی نیز دستگاه خدماتی، امنیتی و امدادی با دو سوم کارکنان و سایر ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت خود خدمات دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شش شهرستان گیلان در وضعیت زرد هستند، اضافه کرد: رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، املش و سیاهکل از جمله این شهرستان‌ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مابقی شهرستان‌های استان وضعیت نارنجی قرار دارند، ادامه داد: در شهرستان‌های زرد گروه‌های شغلی یک، دو و سه فعالیت می‌کنند و در شهرستان‌های نارنجی تنها دو گروه می‌توانند فعالیت داشته باشند.

قاسم نژاد با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و محدودیت‌های ترددی از سوی مردم و اصناف، گفت: قطعاً با مشارکت مردم می‌توانیم این ویروس را کنترل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار