اختلاف مالی انگیزه قتل خانواده تویسرکانی

تهران (پانا) -  ماجرای جنایت مرموز در گاوداری و قتل هولناک 5 عضو یک خانواده در روستای مرادآباد شهر تویسرکان با اعترافات کارگر افغانستانی مبنی بر اختلاف مالی با این خانواده وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اختلاف مالی انگیزه قتل خانواده تویسرکانی

به‌گزارش ایران، این قتل عام خانوادگی روز چهارشنبه هفته گذشته به پلیس اعلام شد و سپس اجساد پدر و مادر و سه فرزند خانواده در حوالی گاوداری و درون یک چاه کشف شد. در حالی که روز پنجشنبه کارگر افغانستانی این گاوداری به اتهام قتل دستگیر شده بود وی به جنایت‌ها با همدستی دوستش اعتراف کرد.

سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در این باره گفت: پس از دستگیری متهم اصلی پرونده و بازجویی، وی به قتل‌ها اعتراف کرد و انگیزه‌اش را از این جنایت اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.
معاون اجتماعی پلیس استان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلوگرم زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده بود. البته در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص انگیزه قاتل در این پرونده مطرح شده بود از جمله اینکه عامل قتل 8 کیلو زعفران و پول فروش خودروی تیبا را سرقت کرده که هم مجموعه پلیس و هم دادستان آن را تکذیب کردند اما خود قاتل روز دوشنبه در بازجویی‌هایش عنوان کرده که به خاطر اختلاف حساب با پدر خانواده دست به جنایت زده و سپس یک کیلو زعفران و پنج گوشی متعلق به مقتولین را سرقت کرده است.

اظهارات دادستان تویسرکان
علی‌ بهادری، دادستان تویسرکان نیز با بیان اینکه علت قتل خانواده 5 نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست گفت: قضیه قتل به خاطر سرقت زعفران و پول فروش خودروی تیبا درست نیست و انگیزه قتل هنوز کاملاً مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه یک نفر در جریان این قتل هولناک دستگیر شده و صحبت‌های قابل تأملی نیز زده است افزود: کارهای اطلاعاتی روی دستگیری نفر دوم در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر او را دستگیر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار