قدردانی وزیر ارتباطات از رئیس قوه قضائیه

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به قدردانی خود از رئیس قوه قضائیه برای راه اندازی دادرسی الکترونیک می‌گوید قوه قضائیه اقدام مناسبی در جهت دولت الکترونیک انجام داد ، اما بخشی از فعالیت های این قوه درباره اتصال به دولت الکترونیک در تعامل با سایر دستگاه ها است که در این حوزه اقدمات مهمی مانند ثبت اسناد کشور هنوز اجرایی نشده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی وزیر ارتباطات از رئیس قوه قضائیه

به گزارش خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اتصال قوه قضاییه به دولت الکترونیک، گفت: قوه قضاییه با راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام مناسبی در جهت دولت الکترونیک انجام داد؛ راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام ارزشمندی است و من به صورت مکتوب از رئیس قوه قضاییه برای این اقدام ارزنده تشکر کردم.

وی افزود: بخشی از فعالیت‌های قوه قضاییه درباره اتصال به دولت الکترونیک در تعامل با سایر دستگاه‌ها است که در این حوزه اقدامات مهمی مانند سازمان ثبت اسناد کشور و ... باقی مانده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در دوره‌ی جدید تلاش‌های مناسبی درجهت افزایش تعاملات صورت گرفته و کار خوب پیش می‌رود، اضافه کرد: با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، در کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیک رویکرد همکاری مثبتی ایجاد شده که ثمره‌ی آن در حال حاضر قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار