معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری دهمین جشنواره نوجوان سالم طی ماه های آینده

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد دهمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی 1399_1400 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دهمین جشنواره نوجوان سالم طی ماه های آینده

طاهر علمی در گفت و گو با پانا گفت: دهمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰، در راستای ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان و مدیران مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: جذب توانمندی های دانش آموزان و فرهنگیان و والدین و هم افزایی فکری در قالب آثار هنری در مبارزه با مواد مخدر از ویژگی‌های این جشنواره است. امیدوارم دانش آموزان با استفاده از زمینه های فرهنگی و هنری و آموزشی و پژوهشی و... در این جشنواره استعداد خودشان را در معرض نمایش قرار دهند.

علمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان و همکاران فرهنگی شرکت در جشنواره را جدی بگیرند و آثار خود را تا پایان بهمن ماه می توانند از طریق شبکه شاد به دبیرخانه این جشنواره که اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت از آسیبهای اجتماعی اداره کل استان است، از طریق معاونت پرورشی،آموزش و پرورش مناطق و نواحی ارسال کنند و قطعا از برندگان استانی و کشوری این جشنواره تقدیر ویژه به عمل خواهیم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار