سردار شریف در گفت‌وگو با پانا:

صفحات منتسب به فرماندهان در شبکه‌های اجتماعی مورد تایید سپاه نیست

اطلاعیه سپاه، موضع رسمی سپاه و قابل اعتماد است

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت صفحاتی منتسب به برخی فرماندهان قرارگاه‌های وابسته به این نهاد در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: اطلاعیه سپاه یک اطلاعیه رسمی، حقوقی‌ست و جایگاه و شأن سپاه همان است که در آن اطلاعیه اعلام شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
صفحات منتسب به فرماندهان در شبکه‌های اجتماعی مورد تایید سپاه نیست

چندی پیش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه رسمی اعلام کرد که سپاه و فرماندهان عالی آن هیچ‌گونه کانال و صفحه رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارند و صفحات منتسب به این نهاد و فرماندهان آن اعم از فرمانده کل سپاه، در شبکه‌های اجتماعی جعلی است.

در این راستا، سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری پانا اظهار کرد: «چیزی که رسماً اعلام شده، همان اطلاعیه روابط عمومی سپاه است. دیگر ضرورتی ندارد که هر چیزی شد ما برای تک تک موارد بیاییم تاکید کنیم.»

وی در ادامه افزود: «این یک اطلاعیه عمومی است برای اینکه هرکسی بخواهد به این‌ها استناد کند، بداند که آن مورد تأیید سپاه نیست. موضوع روشن و واضح است.»

سخنگوی سپاه تصریح کرد: «ما به صفحات اشخاص کاری نداریم. اطلاعیه سپاه یک اطلاعیه رسمی، حقوقی‌ست و جایگاه و شأن سپاه همان است که در آن اطلاعیه اعلام شده است.»

وی تأکید کرد: «چیزی که ما اعلام کردیم همان اطلاعیه رسمی است، حالا تک تک آدم‌ها هرکسی، عواملی، دوستی، رفیقی صفحه‌ای باز کند، من حالا مورد خاص شما را مدنظرم نیست، ولی در مجموع مضمون آن اطلاعیه روشن است.»

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: «اطلاعیه سپاه موضع رسمی سپاه و قابل اعتماد است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار