واکسیناسیون آنفولانزا برای 190 بیمار در مراکز اقامتی ترک اعتیاد و فرزندان شبه خانواده دماوند

دماوند (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از واکسیناسیون آنفولانزا برای 190 بیمار در مراکز اقامتی ترک اعتیاد و فرزندان شبه خانواده این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون آنفولانزا برای 190 بیمار در مراکز اقامتی ترک اعتیاد و فرزندان شبه خانواده دماوند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی دماوند، فاطمه خانزادی رییس اداره بهزیستی دماوند گفت: با مشارکت و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند برای سه مرکز فعال اقامتی ترک اعتیاد به تعداد 70 عدد واکسن آنفولانزا خاص بیماران بهبود یافته و همچنین برای 120 فرزند و پرسنل مراکز شبه خانواده تحت حمایت بهزیستی شهرستان واکسن موثر در پیشگیری از بیماری کرونا در نظر گرفته است.

او در خصوص نحوه پذیرش معتادین در سطح شهرستان دماوند بیان کرد: در حال حاضر سه مرکز اقامتی ترک اعتیاد در سطح شهرستان دماوند مشغول به فعالیت هستند که بیماران وابسته به مواد مخدر در صورت ترک به مراکزی که تست کرونا گرفته می‌شود رجوع کرده و پس از منفی بودن آزمایش کرونا پذیرش و دوره های درمانی خود را در این نوع از مراکز طی خواهند کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند تاکید کرد: در حال حاضر تمامی مراکز غیردولتی شامل مراکز اقامتی و مراکز شبه‌خانواده تمامی اصول و قوانین پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و در سامانه‌ای که توسط سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شده است موظف بر ثبت تعداد مشکوکین، افراد مبتلا با تست مثبت، اقدامات آموزشی خاص پرسنل و میزان ضد عفونی مراکز هستند.

فاطمه خانزادی در پایان گفت: تاکنون در مراکز اقامتی و مرکز شبه خانواده هیچ گونه مورد مثبت ناشی از بیماری کرونا صورت نگرفته که جا دارد از زحمات شبانه روزی ارزنده مسئولین به‌خصوص مربیان مراکز شبه خانواده قدردانی و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار