تقدیر فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از پرستاران بیمارستان سلمان فارسی بوشهر

بوشهر(پانا)_به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و فرمانده و تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج قدس با حضور در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر از زحمات پرستاران تقدیر بعمل آوردند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از پرستاران بیمارستان سلمان فارسی بوشهر

به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) بوشهر ، به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار،فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج قدس با حضور در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر از زحمات پرستاران تقدیر بعمل آوردند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: نام گذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، یادآور ارزش تلاش های بخشی از افراد جامعه است که اندیشه ای جز التیام آلام و رنج های جسمی و روحی بیمار نداشته و قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار که روز و شب در سراسر میهن عزیزمان ایران در حال خدمت به هموطنان هستند، امری ضروری لست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس نیز افزود: امروز پرستاران ایران اسلامی با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)،نمون های از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته اند و به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان، زحمات و خدمات شبانه روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار