معرفی دوره های سوادآموزی منطقه ۱۲

تهران (پانا) - کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی منطقه ۱۲، ضمن تبریک به مناسبت هفته سوادآموزی در آستانه سالروز تاسیس این نهضت عنوان کرد دوره سوادآموزی دوره ای است که به منظور دستیابی افراد بزرگسال به حداقل سواد طراحی و اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی دوره های سوادآموزی منطقه ۱۲

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12، محمد پاسدار، کارشناس مسئول سواد آموزی منطقه 12 ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته سواد آموزی و در آستانه 7 دی سال روز تأسیس نهضت سواد آموزی به تشریح دوره های سواد آموزی و اعلام روزشمار هفته سوادآموزی به تفکیک روزها و موضوعات پرداخت.
وی گفت: دوره های سواد آموزی از سال 1390 به سه بخش تقسیم شده است. دوره سواد آموزی دوره‌ای است، که به منظور دستیابی افراد بزرگسال به حداقل سواد طراحی و اجرا می‌شود. مخاطبان از حدود 400 تا 550 ساعت آموزش می بینند و وارد دوره تحکیم می شوند.

وی دوره تحکیم را دوره ای خواند که فرصت استمرار و پایداری آموخته‌ها و کاربرد آن را برای کسانی که دوره سواد آموزی را گذرانده و تمایل به ادامه تحصیل ندارند، فراهم می‌سازد. سپس در مرحله آخر وارد دوره انتقال می شوند. در این دوره فرصت ادامه تحصیل را برای کسانی که دوره سواد آموزی را گذرانده‌اند؛ یا کسانی که فاقد شرایط ادامه تحصیل در نظام آموزش رسمی هستند، فراهم می‌سازد.
این مقام مسئول در انتها روز شمار هفته نهضت سواد آموزی را به شرح زیر اعلام کرد:
دوشنبه اول دی ماه: سوادآموزی و رسانه
سه شنبه دوم دی ماه: سوادآموزی و تکریم از فعالان سوادآموزی
چهارشنبه سوم دی ماه: سوادآموزی، فرهنگ کتابخوانی و جهش تولید
پنجشنبه چهارم دی ماه: سوادآموزی و فرهنگ ایثار، شهادت و مسئولیت پذیری اجتماعی
جمعه پنجم دی ماه: سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار
شنبه ششم دی ماه: سوادآموزی و مسئولین
یکشنبه هفتم دی ماه: سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار