بیستمین مرکز نیکوکاری کاشمر درزمینه بهداشت و درمان شروع به کار می کند

کاشمر (پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی خبر داد به زودی بیستمین مرکز نیکوکاری مردمی ‏و سازمانی در سطح کاشمر در زمینه کمک به بهداشت و درمان آغاز به کار می کند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بیستمین مرکز نیکوکاری کاشمر درزمینه بهداشت و  درمان شروع به کار می کند

علیرضا آرامیان رئیس کمیته امداد امام خمینی در مراسم اهدای هدایای مردم فروتقه به نیازمندان کرونایی ضمن عرض خسته نباشید به کسانی که در مراکز نیکوکاری بدون هیچ چشمداشتی زحمت می کشند گفت: بنابه فرموده مقام معظم رهبری همه باید دراین شرایط بیماری کرونا یاری گر هم باشند تا این بیماری از جامعه ما رخت ببندد.

رئیس کمیته امداد گفت: ما در این شیوع کرونا 760 میلیون تومان کمک های نقدی و 10 هزار بسته کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند و مستعضف به یاری مردم، جمع آوری کردیم.

وی افزود: دراین برهه زمانی حساس که آموزش های مجازی جای آموزش های حضوری را گرفته کمیته امداد توانسته 188 تبلت برای دانش آموزان نیازمند تهیه کند که این کار مهم شهرستان کاشمر را دومین شهرستان از نظر کمک به آموزش های مجازی کرده است.

آرامیان تاکید کرد: بیستمین مرکز نیکوکاری در شهرستان کاشمر در حال افتتاح است که این مرکز مختص کمک به بهداشت و درمان و بیمارهایی از نظیر کرونا است که ما با افتتاح این کار شاید بتوانیم باری از دوش بهداشت و درمان کم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار