تجلیل از ۲۱۰ پرستار بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان رباط کریم

رباط‌کریم(پانا)- مراسم تجلیل از مدافعان سلام با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرستان رباط کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۲۱۰ پرستار بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان رباط کریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نظام ملکشاهی در آئین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی شهرستان رباط کریم به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که با حضور جمعی از مسؤولان شهرستانی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد با اشاره به کاهش آمار ورودی بیمارستان‌ و همچنین تعداد فوتی ها و بستری شدگان بیان کرد: صبر و بردباری مهم‌ترین ویژگی و شاخصه پرستاران است و روز پرستار، فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است.
نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد خاطر نشان کرد: پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب (س) با زحمات بی‌نظیرشان روح همدلی و کمک به دیگران را در جامعه زنده می‎کنند.

ملکشاهی در ادامه گفت: زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران قابل جبران نخواهد بود و در طی این یکسال با شیوع ویروس کرونا چه روزهای سخت و طاقت فرسایی را برای خدمت به بیماران با دوری از خانواده سپری کردند و امیدوارم همواره سلامت باشید.
در این مراسم از تعدادی از پرستاران رباط کریم به نمایندگی از ۲۱۰ پرستار شاغل در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) با اهدای گل و لوح تجلیل شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار