رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی خبر داد

برگزاری مسابقات ۱۲ رشته ورزشی به‌صورت غیرحضوری

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۲ رشته به صورت غیرحضوری و اجرای طرح کوچ در مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ۱۲ رشته ورزشی به‌صورت غیرحضوری

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در مجمع عمومی سالیانه ورزش دانش آموزی استان کردستان که به صورت ویدئو کنفرانس و در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد از محل فدراسیون ورزش دانش اموزی در مجمع عمومی شرکت نمود وی باتبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات مدافعان حوزه سلامت، از تلاش، زحمات و خدمات و حمایت های جناب آقای قربانی مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان به عنوان مدیران شاخص در ارتقای ورزش دانش آموزی استان تقدیر و تشکر کرد.

بابویی تعامل معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با هیات های ورزش دانش آموزی استان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدورای کرد این تعامل خوب به ارتقای ورزش دانش آموزی استان کمک کند.

وی همچنین تهیه و تدوین فیلم های آموزشی در سطح استان را توسط کانون های ورزشی در رشته تنیس روی میز را یکی از بهترین و فنی ترین فیلم های آموزشی عنوان کرد و گفت: تلاش عزیزان در استان قابل تقدیر است چراکه این فیلم ها در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و محل آموزش و یادگیری آنان خواهد بود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه کارنامه عملکرد آموزش و پرورش استان کردستان در حوزه ورزش دانش آموزی پرداخت و بابیان اینکه استان کردستان براساس سوابق و عملکرد گذشته در 10 سال پیش جایگاه در شانی نداشت و امروز پس از پیگیری و ابلاغ برنامه ها و ارزیابی نهایی استان کردستان یکی از برترین استان های کشور در حوزه ورزش دانش آموزی کشور است.

وی با بیان اینکه براساس اسناد و مدارک کردستان در شاخص مدیریت و اجرا یکی از 7 استان برتر کشور است؛ گفت: کردستان می تواند نمونه مدیریت ورزش در کشور باشد و الگویی برای بسیاری از استان های بزرگ کشور است.

بابویی کسب این نتایج درخشان را مرهون تلاش و زحمات مدیرکل، معاون تربیت بدنی و سلامت ، دست اندرکاران تربیت بدنی استان و بویژه معلمان تربیت بدنی، روسای انجمن های ورزشی و مدیران مدارس دانست و خاطرنشان کرد: علی رغم مضایق و تنگناها، استان کردستان با داشتن نیروی انسانی و مدیریت توانمند توانسته است به این مهم دست یابد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بابیان اینکه استان کردستان در امتیازات فنی در گروه الف مقام اول کشور را کسب کرده است؛ خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت ارزشمند بیانکر این است که کار به صورت پایه ای انجام می شود.

وی توسعه زیرساخت ها در استان کردستان را قابل تقدیر دانست و گفت: داشتن نیروی انسانی توانمند، مدیریت درست و آموزش باعث شده است که امروزه کردستان به عنوان یکی از سه استان برتر کشور شناخته شود و بتواند تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

بابویی معلمان تربیت بدنی استان کردستان را جزو شاخص ترین دبیران تربیت بدنی در سطح کشور دانست.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در بخش پایانی سخنان خود به ارائه گزارش از نحوه برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی در سال جاری پرداخت و با بیان اینکه فعالیت های هیات ورطش دانش آموزی کردستان در راستای اهداف و برنامه های فدارسیون ورزش دانش آموزی بوده است؛ گفت: سال گذشته از اواخر شهریورماه برنامه سال تحصیلی ار ارسال کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مقدمات برگزاری مسابقات ورزش های دانش آموزی را فراهم کردیم؛ گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه ها تحت تاثیر قرار گرفت و فقط توانستیم کسابقات کشتی های زور خانه ای را برگزار کنیم .

بابویی از برگزاری 12 رشته ورزشی به صورت غیرحضوری در سال جاری خبر داد و ابراز امیدورای کرد این مسابقات بتواند عامل افزایش انگیزه دانش آموزان برای حضور در عرصه های ورزشی باشد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور اجرای طرح«کوچ» را یکی از برنامه های اجرایی حوزه تربیت بدنی در راستای بسته های تحولی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این طرح می تواند عامل افزایش تحرک و پویایی دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار