مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

شاداب‌سازی و نشاط دانش‌آموزان در زمان آموزش مجازی بسیار حائز اهمیت است

شهرری(پانا)- جلسه مدیران متوسطه اول به صورت قطبی و در 4 جلسه مجزا با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و شورای معاونین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شاداب‌سازی و نشاط دانش‌آموزان در زمان آموزش مجازی بسیار حائز اهمیت است

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن خیرمقدم و تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های هوشمند در گذشته خیلی مورد اقبال فرهنگیان و دانش‌آموزان نبود و بعد از شیوع ویروس کرونا ماجرا برعکس شده و رویکرد استفاده از ابزار هوشمند تغییر کرده و استفاده از تکنولوژی در راس همه امور قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در ادامه افزود: ارتباطات دانش‌آموزان با عضویت در گروه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و در برنامه‌های جمعی به فعالیت‌های پرورشی و گروهی می‌پردازد، از این رو موضوع نظارت بر فعالیتهای پرورشی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و شاداب‌سازی و نشاط دانش‌آموزان در زمان آموزش مجازی مورد تاکید بسیار است.

نوروزیان تصریح کرد: باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشان بتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود باشند و علاوه بر آموزش راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل به یادگیری در آنان تقویت شود.

در ادامه این جلسه مدیران مدارس ناحیه یک شهرری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون موارد آموزشی و پرورشی بیان کردند و در پایان اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص حوزه‌های تخصصی خود پرداختند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار