محرومیت سنگین بازیکن استقلال لغو می‌شود؟

تهران (پانا) - باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند زمینه‌های لغو محرومیت خرید جدیدش را فراهم کند تا بتواند در نیم فصل اول از این بازیکن استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت سنگین بازیکن استقلال لغو می‌شود؟

پس از عقد قرارداد بابک مرادی با استقلال تهران که بدنبال فسخ قرارداد این بازیکن با ماشین‌سازی تبریز صورت گرفت، باشگاه تبریزی از این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و مدعی شد که فسخ قرارداد این بازیکن غیر قانونی بوده است.

با برررسی این پرونده در کمیته تعیین وضعیت، فسخ غیرقانونی بابک مرادی اثبات شد و به همین علت این بازیکن به مدت 4 ماه از حضور در میادین محروم شد تا عملا استقلال در نیم فصل اول خرید جدید خود را در اختیار نداشته باشد.

اما پس از اعلام محرومیت قطعی بابک مرادی از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال تلاش خود برای جلب رضایت باشگاه ماشین‌سازی را آغاز کرد تا بتواند با گرفتن رضایت این باشگاه حکم محرومیت را باطل کند، اتفاقی که تا الان رخ نداده و دو باشگاه نتوانسته‌اند به توافق کلی برسند.

بنابر شنیده‌ها باشگاه ماشین‌سازی برای دادن رضایت در این پرونده پیشنهاد یک میلیارد تومانی داده است که با مخالفت استقلال روبرو شده و همچنان تلاش‌های مدیران باشگاه استقلال برای گرفتن رضایت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار