پیام تبریک و سپاس مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی از مدافعین سلامت و پرستاران؛

خلق حماسه پرستاران در بحران کرونا، برگی زرین در تاریخ این مرز و بوم ثبت می‌کند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پیامی از پرستاران و مدافعین سلامت تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خلق حماسه پرستاران در بحران کرونا، برگی زرین در تاریخ این مرز و بوم ثبت می‌کند

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، محمد محسن‌بیگی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در پیامی از پرستاران و مدافعین سلامت تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«به نام خدا

ما رایت الا جمیلا، پاداش آن مدافعینی است که به حکم والله مع الصابرین، اعطاء می شود که هم خالق زیبایی های ماندگارند و هم منشاء زیبایی.

با سلام و تبریک ایام پر خیر و برکت ولادت عقیله بنی هاشم، زینب کبری (س) ، بانوی افتخار دشت ایثار کربلا و یادآور ایثار و صبر و تقارن آن با روز نکوداشت مقام و منزلت پرستاران، وظیفه است به نمایندگی از جامعه تعلیم و تربیت و سنگر علم آموزی، مراتب سپاس و تبریک خود را تقدیم این عزیزان مدافع سلامت نماییم که با رزم و تلاش کم نظیر خود در روزگار سرد و غمگین تقابل با ویروس کرونا، صبورانه و مخلصانه برخی در بیمارستانها و برخی در مراقبت از دانش آموزان در مدرسه، پایداری کردند تا ملت بمانند. یقینا خلق حماسه جانانه شما در این بحران سلامتی عالم گیر، تا ابد برگی زرین در تاریخ مجاهدین این مرز و بوم ثبت خواهد کرد.

با درودی خاص به روان پاک تمام شهدای مدافعین سلامت، متعهد و مصمم هستیم با یک قول که در امر به معروف به رعایت سلامت و بهداشت در این ایام، قدمی در کاهش سنگینی بار شما برداریم و با تلاش مضاعف همه جامعه فرهنگیان به ویژه مراقبان و کارشناسان حوزه سلامت دانش آموزی، بیش از پیش در آموزش و ارتقای همه ساحته دانش آموزان به ویژه در بعد سلامت و تندرستی، شاهد نسل پویا، شاد و تندرست و دور از بیماری باشیم.

و امید داریم به یاری خدا به شکست کرونا با صبر و توانایی شما، روزتان مبارک، دلتان پر یقین و دستانتان پرتوان.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار