معاون فرهنگی اداره كل اوقاف و امور خیریه ایلام :

15 محفل بزرگ قرآنی در ماه رمضان در ایلام برپا شد

خبرگزاری پانا : معاون فرهنگی اداره كل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ۱۵ محفل بزرگ انس با قرآن كریم در طول ماه مبارك رمضان امسال در استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خرگزاری پانا ؛ حجت الاسلام حسن شهیدی بیان كرد: این محافل به همت اوقاف و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان در مناطق مختلف استان برگزار شد.
وی ادامه داد: شماری از قاریان برجسته كشوری و استانی در این محافل كه در بقاع متبركه شاخص و مساجد استان برگزار شد، نوای روحانی قرآن را در فضایی معنوی طنین انداز كردند.
وی اضافه كرد: در طول ماه مبارك رمضان علاوه بر برگزاری محافل قرآنی، نشست های تفسیر و ترتیل خوانی و ختم یك جزء از قرآن كریم در اماكن متبركه این استان نیز برگزار شد.
معاون اداره اوقاف و امور خیریه ایلام اظهار كرد: قاریان و حافظان برتر قرآنی در این محافل و نشست های نورانی، نوای دلنشین قرآن كریم را قرائت و اقشار مختلف مردم نیز استقبال گسترده ای از این آیین ها داشتند.
شهیدی یادآور شد: ۳۰ روحانی و مبلغ دینی اعزامی از قم در ایام ماه مبارك رمضان امسال به منظور پاسخگویی به سوال های شرعی، احكام، برپایی نماز جماعت و سخنرانی در بقاع متبركه این استان استقرار یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار