برگزاری طرح یاوران ولایت با عنوان یلدای مهربانی در منطقه 11

تهران (پانا) - با حضور فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و به همت خیرین، فرهنگیان و دانش آموزان و سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران، طرح یاوران ولایت با عنوان یلدای مهربانی در دبیرستان دکتر باهنر منطقه 11 برگزار an.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح یاوران ولایت با عنوان یلدای مهربانی در منطقه 11

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و شب یلدا به همت خیرین، فرهنگیان و دانش آموزان طرح یاوران ولایت با عنوان یلدای مهربانی با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران و منطقه ۱۱ در دبیرستان دخترانه شهید دکتر باهنر برگزار شد.

در این مراسم که عبدالرضافولادوند، مدیرکل شهر تهران، گراوند، مدیر منطقه ۱۱ و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران و سپاه محمد رسول الله حضور داشتند، کمک های مؤمنانه خیرین برای توزیع در بین نیازمندان مناطق شهر تهران توزیع شد.

در این مراسم فولادوند ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین شب یلدا، از کمک های مؤمنانه خیرین تقدیر و تشکر کرد و در ادامه گفت: تا کنون طرح های خیری مختلفی با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان شهر تهران در ایام شیوع کرونا اجرا شده است و این کمک‌ها در راستای پویش کمک‌های مؤمنانه در مدارس آموزش و پرورش شهر تهران با مشارکت قابل‌ تحسینی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار