برگزاری محفل انس با قرآن یاد بود شهیدان درفضای مجازی دبستان شاهد امام رضا(ع) کاشمر

کاشمر (پانا)_مدیر دبستان شاهد امام رضا (ع) کاشمر ازبرگزاری محفل انس با قرآن بصورت آنلاین در فضای ‏مجازی ویژه هفته قرآن و عترت و یاد بود شهیدان مدافع سلامت و شهدای والامقام شهیدان سلیمانی و فخری ‏زاده در دبستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن یاد بود شهیدان درفضای مجازی دبستان شاهد امام رضا(ع) کاشمر

حسین مقدم مدیر دبستان پسرانه شاهد امام رضا (ع) در گفتگو با پانا گفت: با شروع هفته گرامیداشت قرآن و عترت و ضرورت انس و آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و آیات الهی محفل انس با قرآن بصورت مجازی و آنلاین برای تمام دانش آموزان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و با هدف انس بیشتر دانش آموزان و خانواده های آنها این محفل بصورت مجازی و آنلاین با برنامه های تلاوت قرآن، حدیث و تفسیر توسط دانش آموزان قرآنی و والدین آنها و با حضور معاون پرورشی مدیریت آموزش وپرورش و استاد قرآن محسن فتحی برگزار شد.

وی اشاره کرد: همچنین آثاری از کلیپ ها، دست نوشته ها و دکلمه دانش آموزان در بستر مجازی شاد با موضوعات قرآن و عترت در گروه عترت و قرآن مدرسه به اجرا گذاشتند که مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در شرایط پیش رو آموزش قرآن نباید تعطیل شود اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسات آمادگی بیشتر دانش آموزان برای مسابقات قرآنی پیش رو و شناسایی دانش آموزان نخبه قرآنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار