در ارتباط تلفنی با اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما؛

حاجی میرزایی: در بودجه ۱۴۰۰ هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش درباره وجود سند ۲۰۳۰ در بودجه سال آینده توضیحاتی داد و تاکید کرد که در بودجه هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: در بودجه ۱۴۰۰ هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد

محسن حاجی میرزایی در ارتباط تلفنی با اخبار شبکه دو در واکنش به وجود موضوع سند ۲۰۳۰ در یکی از صفحات بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: من امروز مطلع این موضوع شدم و هیچ دخالتی در این متن نداشتم؛ آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده است که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد.

وی با بیان اینکه معلوم شده خطایی در این باره صورت گرفته است گفت: سازمان در نسخه کاغذی این موضوع را اصلاح کرده چراکه تمام ردیف‌های بودجه مشخص است و در بودجه هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد.

حاجی میرزایی ادامه داد: آن چیزی که به آن استناد می‌کنند یک متنی است که مربوط به برنامه ششم توسعه مربوط به سال‌های گذشته و ظاهرم نسخه اشتباه از این موضوع است، ما در دولت درباره بودجه به گفت‌وگو نشستیم و در آموزش و پرورش و در سازمان برنامه و بودجه نیز به طور کامل از سند ۲۰۳۰ اعلام برائت می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه این موضوع را پیگیری می‌کنیم افزود: البته سازمان برنامه نیز قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کند اگر خللی در کار باشد با افرادی که این خطا را کردند برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار