همایش بزرگداشت هفته پژوهش در بهارستان یک برگزار شد

بهارستان یک(پانا)-مراسم هفته بزرگداشت پژوهش و تجلیل از منتخبین پژوهشگر و مولفین ناحیه یک شهرستان بهارستان با حضور فرماندار، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن پیامبر اعظم برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگداشت هفته پژوهش در بهارستان یک برگزار شد

تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، پژوهش را راه‌گشای مشکلات و ناهمواری‌های موجود در سطح کشور خواند و گفت: وظیفه ما حمایت از پژوهشگران و دستگاه‌های متولی این موضوع است و بنده از هر کار پژوهشی که مشکلات شهرستان را بررسی و مرتفع نماید و راهکار‌های عملیاتی را در این مسیر ارائه نماید استقبال می‌کنم و از حاضرین می‌خواهم در جهت بررسی معضلات و حل مسائل شهرستان ما را یاری کنند.

کلانتری مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک به منتخبین و ارائه گزارش به حاضرین پیرامون ظرفیت‌ها و نبوغ فرهنگیان و دانش‌آموزان، آنان را سرمایه‌های واقعی شهرستان عنوان کرد.
شایان ذکر است در این مراسم جباری مدیر پژوهشسرای شهید احمدی روشن و منصوری کارشناس پژوهش و تحقیق منطقه بهارستان یک و دانش‌آموز پژوهشگر مبینا بابایی، پیرامون عملکرد و ظرفیت‌های پژوهشی و عناوین کسب شده توضیحاتی را ارائه کردند.

منصوری، از 2 پژوهشگر برتر استان، 4 مولف برتر منطقه، 4 پژوهشگر برتر منطقه و 3 محقق برتر استان در جشنواره ابن سینا در این مراسم نام برد و از آنان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با سخنرانی یکی از دانش‌آموزان پژوهشگر برتر همراه بود که مبینا بابایی از تحقیق در رابطه با تاثیر استرس برروی تصمیم‌گیری و تست آن که بر روی موش انجام شد، گفت: با تحقیقات و آزمایش‌هایی که من و تیم همراهم درمورد تاثیر استرس داشتیم، نتیجه گرفتیم که استرس باعث می‌شود تا از مسیر درست تصمیم‌گیری منحرف شویم و استدلال این موضوع را با تست روی جانور موش بیان کردیم.

بابایی ادامه داد: ما با انجام این تحقیق، توانستیم رتبه برتر در جشنواره کشوری ابن سینا را کسب کنیم.

در پایان این مراسم، تندیس یادبود پژوهش با نام شهید فخری‌زاده و هدایایی به رسم قدرشناسی به منتخبین اهدا شد.

همچنین این همایش بصورت پخش زنده در تالار جلسات شبکه شاد برگزار شد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار