تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا چهارشنبه ۳ دی ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش دانشگاه آزاد، با توجه به تمدید ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند می توانند تا چهارشنبه ۳ دی ماه به سامانه www.sanjesh.org مراجعه و در یک رشته امتحانی متقاضی ثبت‌نام و حداکثر تا ۴۰ (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتیب علاقه مندی در فرم انتخاب رشته درج کنند.

متقاضیان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید کدرشته محل های مربوط به این دانشگاه را به همراه سایر کدرشته محل ها در فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود درج کرده و لازم نیست اقدام جداگانه‌ای در این خصوص انجام دهند.

ضمناً با توجه اعلام اصلاحات جدید، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست و متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار