مراسم بزرگداشت روز پرستار در ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت بزرگ بانوی کربلا و روز پرستار از تلاش‌های ایثارگران و فداکاران عرصه بهداشت و درمان، مراسم بزرگداشتی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت روز پرستار در ناحیه یک شهرری

در این مراسم، محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت بزرگ بانوی کربلا و روز پرستار از تلاش‌های ایثارگران و فداکاران عرصه بهداشت و درمان و گروه جهادی پیامبر رحمت، که در بیمارستان فیروزآبادی شهرری مشغول خدمت هستند تقدیر و تشکر کرد و گفت: کسی که یک شبانه روز از یک بیمار پرستاری کند اگر برای رضای خدا کار کند، در آن دنیا با حضرت ابراهیم خلیل‌الله محشور می‌شود و عبورش از پل صراط به اندازه یک چشم برهم زدن است.

نوروزیان ضمن درود به روح بلند همه شهدای مدافع سلامت و پرستاران شهید از همه مردم تقاضا کرد که در همزمانی شب یلدا و روزپرستار به پاس زحمات شبانه روزی این عزیزان، دورهمی‌های خانوادگی و شب نشینی‌ها را تعطیل کنند تا کادر درمان دچار خستگی بیشتر نشوند.

محمد‌مهدی طاهریان مسئول روابط عمومی گروه جهادی دانشجویی پیامبر رحمت با برشمردن برکات پربار فعالیت جهادی و همچنین موثر بودن کمک‌های جهادی در عملکرد و روحیه افراد در جهت خودسازی و همراهی با مردم با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های جهادی گفت: در کنار مردم هستیم و به دنبال تحقق آرمان‌های نظام اسلامی گام برمی‌داریم.

او از نحوه کار در بیمارستان فیروزآبادی و عملکرد گروه جهادی دانشجویی پیامبر رحمت از اسفند 1398 تا آذر ماه 1399 گزارشی ارائه کرد.

در ادامه این مراسم حاضرین در جلسه به پاس قدردانی از کادر بهداشت و درمان، در مراکز بیمارستانی فاطمه‌زهرا(س)، حضرت علی‌اصغر(ع) و 22 بهمن شهرری حضور یافتند.

در این مراسم معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری، حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عبدالعظیم، مسئول روابط عمومی گروه جهادی دانشجویی پیامبر رحمت، فرمانده بسیج دانش‌آموزی برادران ناحیه یک شهرری، فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران و جمعی از ایثارگران و فداکاران عرصه بهداشت و درمان شهرری حضور داشتند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار