اعمال قانون برای 35 هزار خودرو در شرایط کرونایی مازندران

ساری (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال قانون 35 هزار خودرو در طرح محدودیت های کرونایی در استان خبر داد و اعلام کرد که با اجرای این طرح در طول هفته، میزان تردد خودروها 70 درصد کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعمال قانون برای 35 هزار خودرو در شرایط کرونایی مازندران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تدابیر فرمانده انتظامی استان، پلیس با استقرار 57 تیم کنترلی در مبادی ورودی شهرها به صورت 24 ساعته ضمن جلوگیری از ترددهای رانندگان غیر بومی در صورت تخطی از ممنوعیت ها به ناچار برای حفظ سلامتی خودشان اعمال قانون خواهند کرد.

وی از همراهی و همکاری شهروندان عزیز در جلب مشارکت طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد و به تعداد معدود رانندگان وسایل نقلیه که اصرار به تردد غیر ضروری دارند، توصیه کرد: برای حفظ سلامتی خودشان و شهروندان برای کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن را به عنوان امن ترین محل سرلوحه کارشان قرار دهند.

رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال قانون 35 هزار خودرو در طرح محدودیت های کرونایی در استان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح در طول هفته، میزان تردد خودروها 70 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ بیگلری با اشاره به محدودیت های تردد در شب یلدا از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای پلیس و ستاد ملی مقابله با کرونا شهروندان از تردد های غیر ضروری در این شب جدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار