گلشن: همواره خود را قدردان مدافعان سلامت می دانیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار همزمان با روز میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) با تجلیل از مقام شامخ پرستار، از زحمات کادر درمان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گلشن: همواره خود را قدردان مدافعان سلامت می دانیم

همزمان با روز میلاد با سعادت بانوی ایثار و عشق، نگین شهر دمشق، بنت الحیدر، زهرای ثانی، اسوه صبر و استقامت، عالمه بلا معلم، علیا مخدره، سفیر قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، روز پرستار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک این روز بزرگ به پرستاران خدوم با توصیه و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، اصل فاصله گذاری اجتماعی در پیامی از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور قدردانی کرد.

فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک روز پرستار، از تقدیر از کادر درمان و بهداشت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط سخت کرونایی و ایثار و جانفشانی کادر زحمتکش بهداشت و درمان کشور با هماهنگی های انجام شده تجلیل از مدافغان سلامت در دستور کار قرار گرفت که بحمدلله این مهم محقق شد.

گفتنی است در این تقدیر صالحی فرد، کارشناس مسوول، بختیاری کارشناس گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت و هزاوه، کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش منطقه چهار حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار