امام جمعه بخش بوستان ورییس شورای توسعه قرآنی شهرستان بهارستان :

تمام نهادها و ارگانها باید در برگزاری مسابقات و برنامه های قرآنی مشارکت کنند

بهارستان 2(پانا)- جلسه کمیته همکاری بین حوزه علمیه و آموزش پرورش باحضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان و ناصرلطفی مدیر آموزش و پرورش بهارستان ۲ و مسئولین شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام نهادها و ارگانها باید  در برگزاری  مسابقات و برنامه های قرآنی مشارکت کنند

به گزارش خبرنگار پانا این جلسه با هدف مشارکت در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقا سواد قرآنی دانش‌آموزان و اولیاء آنان تشکیل شد.

امام جمعه بخش بوستان و رییس شورای توسعه قرآنی شهرستان بهارستان بر توجه به آموزه‌های قرآن و افزایش سواد قرآنی دانش‌آموزان و اولیاء و به کارگیری مفاهیم آن در زندگی تاکید کرد و خواستار مشارکت همه نهادها و ارگانهای فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن شد.

او بر تقدیر و تجلیل از فعالان حوزه قرآن تاکید کرد و گفت: ما خانواده‌هایی داریم که پدر و مادر حافط قرآن هستند. تجلیل از فعالان باعث دلگرمی و افزایش انگیزه جوانان جامعه خواهد شد و نوعی فرهنگ سازی است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در ادامه گفت: در خصوص برگزاری مسابقات قرآن باید بگویم مسابقات باعث ظهور و بروز استعدادهای جدیدی خواهدشد و تجلیل از این استعدادها باعث توسعه فرهنگ قرآنی می‌شود چرا که دانش‌آموز اعضای یک خانواده است و تقدیر از او یعنی تقدیر از پدر و مادر و تقدیر از یک خانواده، خانواده ای که در یک مقیاس کوچک یک جامعه است.

او در پایان از نهادها و ارگانها متولی خواست در تکریم از فعالان حوزه قرآن،عترت و نماز از محل اعتبارات خود تمهیدات لازم را بیاندیشند.

خبرنگار : محمد مهدی درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار