پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرروش اردبیل به مناسبت روز پرستار

اردبیل(پانا)- همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرروش اردبیل به مناسبت روز پرستار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بدین شرح است.

همه رهین محبت و خدمات پرستاران هستیم. (مقام معظم رهبری)

بی شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

در شرایطی که کشور عزیزمان درگیر ویروس کرونا شده، این پرستاران و کادر درمانی زحمت کش هستند که با توجه به وطیفه ای که در قبال سلامتی مردم برعهده دارند، روزها و ماه هاست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و در جهت حفظ سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند.

نام‌گذاری چنین روز خجسته‌ای بنام روز پرستار، افتخاری بزرگ و نشان‌گر اهمیت این حرفه مقدس است.

همچنین فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت با ارزش قشر زحمتکش پرستار و ترویج ارزش‌های زینبی در جامعه به ویژه در میان پرستاران است.

اینجانب به نمایندگی از طرف فرهنگیان استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله به نمایندگی از طرف فرهنگیان و دانش آموزان استان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار