کانون شهدای فرهنگی با همکاری گلزار شهدای ملارد برگزار کرد:

جشن میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا در ملارد

ملارد(پانا)-روز میلاد حضرت زینب اسوه صبر و پایداری به روز پرستار نام‌گذاری شده و در زمانه حاضر با توجه به شیوع ویروس شوم کرونا، پرستاران و کادر درمان به طرز صبورانه‌ای در حال مراقبت از بیماران هستند و چه نامگذاری بهتر از این.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا در ملارد

به گزارش پانا، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت مقام این بانوی صبور و رنج کشیده، کانون شهدای فرهنگی ملارد با همکاری حوزه فرهنگی شهرداری ملارد، جشن میلاد آن بانوی بزرگوار را بصورت پخش زنده در این کانون برگزار کردند.

در این مراسم، از ظرفیت‌های هنری کانون و دانش‌آموزان هنرمند شرکت‌کننده در مسابقات فرهنگی هنری استفاده شده و مدیر آموزش و پرورش، شهردار، و دو تن از شورای شهر ملارد به ایراد سخنانی پرداختند.

در ابتدای مراسم رضایی‌فر، ضمن تبریک میلاد فرخنده بانوی استقامت و شب یلدا، ضمن اشاره به فضای شاد بعنوان بستری مطلوب برای پرورش و ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان و همکاران، از مدیران مدارس خواست تا همچنان پرقدرت و پرتلاش به پرورش ظرفیت‌های آنها و آموزش غیرحضوری پرداخته و امتحانات را با دقت و صحت هر چه تمام‌‌تر برگزار کنند. او در پایان صحبت‌های خود به پرستاران خداقوت گفت و برای همه مردم جهان و ایران آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.

کولیوند، شهردار ملارد نیز ضمن تبریک این روز مبارک و خداقوت به پرستاران، از مردم خواست تا شب یلدا را بصورت تک خانواده و مجازی برگزار کنند تا به امید خدا عید نوروز را شاهد یک مراسم واقعی و حضوری باشیم.

آئینه‌وند رییس شورای شهر ملارد هم پیرو صحبت‌‌های شهردار گفت: بخاطر قدردانی از زحمات پرستاران هم که شده یلدا را در خانه‌هایمان برگزار کنیم تا این ویروس منحوس از بین برود.

در ادامه امیراحمدی عضو شورای شهر ملارد هم ضمن تبریک مناسبت‌های جاری از ساخت ۹۱ درصدی بیمارستان ملارد خبر داد و افزود: هم‌اکنون دویست نفر مشغول کار در این بیمارستان بوده و با پیگیری‌های شبانه‌روزی امیدواریم، این بیمارستان جهت خدمت‌رسانی به مردم دلسوز ملارد تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است در این جشن، علاوه بر تجلیل از مقام پرستاران پرتلاش که در مقابله با کرونا سهیم بودند، برنامه‌ موسیقی سنتی و تکنوازی دانش‌آموزی، مولودی‌خوانی، تجلیل از مقام پرستاران، سخنرانی روحانی در مورد تشکر از پرستاران، اجرای نقاشی زنده با موضوع پرستار و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی در فضای شاد انجام شد.

همچنین این برنامه به صورت زنده در کانال راهبران تربیتی ملارد در شبکه شاد پخش شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار