جدایی بشار رسن از پرسپولیس قطعی است؛ مقصد جدید شماره 5 مشخص شد

تهران (پانا) - ستاره عراقی پرسپولیس بدنبال قرارداد عجیبی که مدیرعامل سابق این تیم با او بسته بود، به راحتی و بدون اینکه پرسپولیس از انتقالش سود کند، راهی تیمی دیگر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جدایی بشار رسن از پرسپولیس قطعی است؛ مقصد جدید شماره 5 مشخص شد

همانطور که از هفته‌ها قبل شایعاتی مبنی بر جدایی قطعی بشار رسن از پرسپولیس به گوش می‌رسید، این بازیکن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا که با نایب قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید اعلام کرد به تهران بر نخواهد گشت و در قطر می‌ماند؛ موضوعی که جدایی او را از پرسپولیس قطعی نشان داده است.

البته بشار رسن تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد اما بدنبال توافق عجیبی که با مدیرعامل سابق این تیم داشت، به راحتی و بدون پرداخت پول برای رضایت‌نامه قادر خواهد بود پس از پایان فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک کند، شاهکاری جدید از مهدی رسول‌پناه؛ دندانپزشکی که به طور شگفت‌انگیزی مدیرعامل پرسپولیس شد و به فینالیست لیگ قهرمانان آسیا ضربه‌های زیادی زد.

اما درباره مقصد بشار رسن در حالی که به نظر می‌رسید با حضور علی کریمی در تیم القطر، این تیم قید خرید بشار را زده باشد، اما بنابر خبری که سایت‌های عراقی اعلام کرده‌اند، او خرید جدید باشگاه القطر است و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد او با این تیم قطری امضا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار