انار آخر در آخرین روز پاییز از شبکه پنج پخش می شود

تهران (پانا) - برنامه ترکیبی «انار» که به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا با اجرای متفاوت بهمن هاشمی و سید مرتضی حسینی دو شب گذشته روی آنتن رفته است، قسمت پایانی آن امشب ساعت 21 به مدت سه ساعت تماشایی می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انار آخر در آخرین روز پاییز از شبکه پنج پخش می شود

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، «انار» با شعار #دورهمی دور ازهم این شبها مهمان خانه های مردم عزیز ایران شده است. این برنامه با دعوت از هنرمندان تلویزیون و سینما، ورزشکاران و خوانندگان و په پاسداشت تلاش مدافعان سلامت، مردم را به در خانه ماندن تشویق می کند.
امشب پرویز فلاحی پور و نادر سلیمانی از هنرمندان ارزشمند تلویزیون از استودیوی انار شبکه پنج میهمان خانه های گرم مردم مهربان هستند.
اجرای ترانه های شاد ملی و بومی با حضور خوانندگان برجسته کشور عزیزمان ایران در برنامه انار، فضایی شاد و ماندگار برای مخاطبان به ارمغان می آورد. به همین منظور امشب فرزاد فرخ روی آنتن شبکه پنج سیما هنرنمایی می کند.
گفتنی است در بخش های مختلف برنامه «انار» شاهد حضور مجریان شبکه پنج سیما بودیم و در شب پایانی دو مجری ارزشمند این شبکه فوژان احمدی «مجری برنامه به خانه بر می گردیم» و محیا اسناوندی «مجری مسابقه بر خط شو» به همراه خانواده به استودیو پاییزی انار دعوت شده اند.
حافظ خوانی بخش دیگری از برنامه «انار» است که با پخش گزارش و مصاحبه های جذاب یلدایی، تماشایی خواهد شد. امشب در این بخش استاد نصرالله مدقالچی «صدای ماندگار دوبله ایران» و دکتر الهامی «استاد ادبیات و زبان فارسی» حضور خواهند داشت. استند آپ کمدی جذاب امشب بر عهده ساسان کریمی است.
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، تقدیر و تشکری از جامعه پرستاری و کادر درمان خواهیم داشت. در این بخش ویژه برنامه «انار» شبکه پنج به نمایندگی مردم شریف ایران از دو تن از پرستارهای خدوم تقدیر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار