فولادوند: مدارس در بستر شاد یاد سردار سلیمانی را برای دانش‌آموزان زنده نگه دارند

تهران (پانا) - فولادوند درجلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرتهران بر گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدارس و در بستر شبکه شاد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: مدارس در بستر شاد یاد سردار سلیمانی را برای دانش‌آموزان زنده نگه دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران, عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش شهر تهران که با حضور صمیمی, مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ، جهان آرا، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران، ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی و دری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرتهران و سایر اعضا برگزار شد، بر گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مدارس تاکید کرد و اظهار کرد: تمامی مدارس به مناسبت بزرگداشت یاد و حماسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از شبکه شاد و در فضای مجازی، مراسم معنوی برای دانش آموزان تدارک ببینند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه ۱۱۵ روز است که همکاران فرهنگی ما حتی در روزهای تعطیل و در عین گمنامی انجام وظیفه می کنند، نسبت به پیگیری هرچه بیشتر فعالیت مدارس شاهد در فضای مجازی تصریح کرد.

در این جلسه صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ؛ از ستاد شاهد آموزش و پرورش و فعالیت مدیران و همکاران مدارس شاهد در خصوص روند ثبت نام و فعالیت های آموزشی و پرورشی تقدیر به عمل آورد.

بر اساس این گزارش, جهان آرا، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش شهر تهران نیز گزارشی پیرامون جابجایی برخی مدارس و انتصاب مدیران و روند ثبت نام مدارس شاهد در مناطق ۱۹ گانه پایتخت ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار