پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت روز پرستار

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پیامی 5 جمادی الاول ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت روز پرستار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن کامل پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:

« مَنْ سَعَی لِمَرِیضٍ فِی حَاجَتٍ قَضَاهَا أَوْ لَمْ یقْضِهَا خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کیوْم وَلَدَتْهُ أُمُّه » پیامبر گرامی اسلام(ص)

نام گذاری سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س)، به نام روز پرستار بیانگر جایگاه این حرفه مقدس و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت های این قشر خدوم، قانع و نجیب است.

پرستاران وظیفه شناس ایران اسلامی با الگو گرفتن از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال های دوران دفاع مقدس، تابلویی بی بدیل از ایثار و فداکاری به تصویر کشیدند. حضور شرافت مندانه و ایثارگرانه این قشر زحمت کش در همه ایام به ویژه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری افزود و این تلاش ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

اینجانب، ولادت با سعادت پیام آور کربلا، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به عموم مردم، کادر پزشکی و به ویژه جامعه پرستاری، تبریک و تهنیت عرض نموده، برای آن عزیزان آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار