رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر داد :

اثر دانش آموز با نیاز ویژه کردستان جزء آثار برتر جشنواره عکاسی المپیک ویژه کشور انتخاب شد

سنندج(پانا)- پیام یارالهی ،دانش آموز با نیاز ویژه استان کردستان، در مسابقات اولین جشنواره عکاسی المپیک ویژه کشور موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اثر دانش آموز با نیاز ویژه کردستان جزء آثار برتر جشنواره عکاسی المپیک ویژه کشور انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی، رنجبر اظهار کرد: در اولین جشنواره عکاسی المپیک ویژه ایران که به میزبانی استان گیلان برگزار شد؛ اثر پیام یارالهی دانش آموز با نیاز ویژه استان به عنوان اثر برتر این مسابقات انتخاب شد.

وی گفت: این جشنواره به میزبانی کانون سندروم داون گیلان و با همکاری انجمن سینمایی جوان ایران برگزار شد. «فعالیت های بدنی و بازیها» در توانمند سازی، استقلال و ارتقاء کیفی زندگی افراد با اختلالات ذهنی و هوشی دارای جایگاهی ارزشمند و والائی است. شرایط خاص دوران پاندمی ویروس کرونا، همایش بازیها و فعالیت های بدنی را برای ورزشکاران المپیک ویژه، محدود کرده است. از این رو المپیک ویژه کشور با برگزاری این جشنواره، پویایی عزیزان ورزشکار را به چالش می کشاند.

وی بیان کرد:نخستین جشنواره عکس قهرمانان المپیک ویژه کشور را با محوریت « زندگی شاد و پویا و قهرمانانه» در دو بخش فنی و هنری با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران، ستاد مرکزی المپیک ویژه ایران و با همکاری کانون سندروم داون گیلان برگزار شد.

شایان ذکر است پیام یارالهی قهرمان شنای ایران و همچنین مقام اول مسابقات شنای المپیک ویژه 2.18 در کشور امارات را تیز کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار