معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکار‌ی‌ها:

برنامه 5 ساله‌ای برای ارتقای تربیت دینی نسل آینده کشور تدوین شده است

تهران (پانا) - معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش از تدوین 5 برنامه کلی با 52 زیر فعالیت با هدف تربیت دینی و تربیتی در مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه 5 ساله‌ای برای ارتقای تربیت دینی نسل آینده کشور تدوین شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، علیرضا رحیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بیشترین مراجعات مردمی و آحاد جامعه نسبت به حوزه علمیه و آموزش و پرورش است.

وی افزود: ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش برای تربیت دینی نسل آینده کشور برنامه ۵ ساله تدوین کرده اند که این برنامه پنج ساله دارای ۵۲ زیر فعالیت است که ۲۲ فعالیت آن در سطح اجرایی استانها، منطقه و مدرسه انجام می شود.

رحیمی به برخی فعالیت های 22 گانه این ستاد اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌های مهم این ستاد، اجرای طرح تربیتی امین در مدارس می باشد که یک روحانی و طلبه در مدارس مستقر می‌شود و فعالیت‌های دینی و تربیتی مدرسه را انجام می دهد و بسیاری از نیازهای دانش آموزان را با مشاوره های دینی و تربیتی برطرف می کنند.

معاونت پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی، جذب طلاب در آموزش و پرورش، فعالیت های تبلیغی، گفتمان‌های دینی، برنامه ریزی برای مشاوره ها و کارگاههای آموزشی برای والدین، جذب طلب وظیفه ها و همچنین کمک گیری از حوزه های علمیه در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش از دیگر فعالیت ها این ستاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار