قدردانی دانش‌آموزان دبیرستان فدک از زحمات پرستاران

تهران(پانا) - پویش دانش آموزی قدردانی از کادر درمان از طرف اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران در حال اجرا است. مدرسه فدک نیز با همکاری فاطمه سادات معتمدی، عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مدرسه را به شرکت در این پویش انسانی دعوت کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی دانش‌آموزان دبیرستان فدک از زحمات پرستاران

در آستانه ولادت حضرت زینب (س) اسطوره صبر و استقامت و پایداری و روز پرستار هستیم. در این روزهای کرونایی، زحمات و تلاش پرستاران بیش از پیش شده است. پرستاران همان کسانی هستند که وقتی بیماری به چشمان آنان خیره می شود پر از انرژی و امید به زندگی و آینده می شود. آن‌ها همان کسانی هستند که در این روزهای کرونایی جان بر کف در خط مقدم ایستاده اند تا کرونا را با هم شکست دهیم.
دراین پویش دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دلنوشته، نامه صمیمانه، نقاشی و آثار خلاقانه خود را در قالب کارت پستال های زیبا به مسئول انجمن تحویل دادند تا برای اتحادیه انجمن های اسلامی شهر تهران ارسال شود و در روز پرستار به دست پرستاران عزیز کشورمان برسد.
فاطمه معتمدی به این نکته نیز اشاره کرد: به خاطر زحمات دانش آموزان، همه این آثار به دست پرستاران گرامی و صبور کشور عزیزمان خواهد رسید.
وی گفت: برنامه‌ای نیز برای آثار منتخب در نظر داریم که پس از ارسال این آثار برای پرستاران، ویدیویی از واکنش احساسی پرستاران برای فرستنده کارت پستال ها ارسال کنند. همچنین قصد انعکاس رسانه ای این حرکت را نیز داریم و جوایز نفیسی برای منتخبین در نظر گرفته شده است.
فاطمه محمدی، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار