توزیع ۲۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی

بجنورد (پانا ) - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت ۲۰۰ دستگاه تبلت با کمک نیکوکاران بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی

به گزارش پانا ،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد از توزیع ۲۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و افزود: برای این تبلت ها بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تبلت ها از محل کمک نیکوکاران تامین شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه کمیته امداد استان همچنان کمک‌های مردم را در زمینه تامین تبلت جمع آوری می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی جمع آوری و به مرکز ارسال شده تا دیگر دانش آموزان نیازمند استان نیز از تبلت رایگان بهره مند شوند.

الهی راد با بیان اینکه هدف از این اقدام خداپسندانه، بهره مندی دانش آموزان نیازمند از آموزش‌های مجازی در وضعیت کرونایی است، یادآور شد: هم اکنون حدود دو هزار دانش آموز نیازمند در استان نیاز به گوشی هوشمند دارند ولی در این بین تهیه تبلت رایگان برای ۷۳۸ خانوار با سه دانش آموز به بالا و هزار و ۱۰۰ دانش آموز کنکوری زیر پوشش کمیته امداد، در اولویت این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: در این شرایط بیش از گذشته نیازمند همدلی هستیم چرا که نداشتن لوازم التحریر و تبلت برای دانش آموزانی که نیازمند هستند، از لحاظ روحی و روانی آسیب بسیاری را به دنبال دارد و باید تمام مردم جامعه در این مسئله پای کار بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار