‍ پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز پرستار

نیشابور (پانا)- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز پرستار در پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
‍   پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور به مناسبت روز پرستار

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور ، متن پیام محسن عظیمی نژاد بدین شرح است:

در شرایط کنونی بحران جهانی کووید_19 شاهد تکرار جلوه‌های ایثار، شکوه و فداکاری هستیم و گویا اینجا دفاع مقدس ادامه دارد. تلاشی که امروز کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌ در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا می‌کنند، تکراری از جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم.
آن روزها شیر زنان و دلاورمردان این سرزمین در لباس مقدس پرستاری و کادر پزشکی بدون هیچ چشم داشتی به جبهه‌ها رفتند و چه‌بسا خود، مجروح و جانباز شدند و گاه به خیل شهدا پیوستند، اکنون نیز بدون لحظه ای درنگ همانند گذشته و شاید در شرایط سخت‌تر و در خط مقدم نبرد با یک دشمن نامرئی همچنان ایستاده اند و مجروح و شهید نیز داده اند.
اینجانب در سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، تلاش گری و سخت کوشی تمام فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران بزرگوار را گرامی می دارم و از همه پرستاران سخت کوش و فداکار به خصوص جامعه پرستاری خانواده علوم پزشکی نیشابور که آسایش را از کف می نهند تا آرامش را بیماران نثار می‌کنند و از تلاش های مستمر این عزیزان به ویژه در پاندمی کرونا در بیمارستان ها‌ و مراکز بهداشتی، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان، امیدوارم ما و همه آحاد جامعه قدر شناس این همت، تلاش و زحمات شبانه روزی این عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار