داستان یک پنالتی

پر اشتباه در حمله،فوق العاده در دفاع!

تهران-(پانا)  تیم فوتبال پرسپولیس ایران، از ساعت:15:30 دقیقه امروز (شنبه)29 آذر 99 در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت که در پایان، این دیدار با نتیجه 2بر1 به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 باز ماند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پر اشتباه در حمله،فوق العاده در دفاع!

شاید اگر در دقیقه 47 مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس از روی ریباند پنالتی از تیم کره ایی گل نمی خورد و با نتیجه 1 بر صفر به رختکن می رفت. الان نتیجه دیگری رقم خورده بود و شاگردان یحیی گل محمدی، قهرمان مسابقات شده بودند.

اما از بحث گرفته شدن پنالتی از سوی داور قطری که بگذریم به اشتباه فاحش بازیکنان پرسپولیس پس از مهار پنالتی اول توسط حامد لک می رسیم. شاید اگر بازیکنان پرسپولیس پس از مهار پنالتی توپ برگشتی را پوشش می دادند.شرایط ادامه مسابقه برای پرسپولیس به نحوی بهتر ادامه پیدا می کرد واین تیم پنالتی دوم که منجر به واگذاری مسابقه شد را به تیم کره ای نمی داد.

اگر مسابقه را به طور کامل تماشا کرده باشید متوجه ضعف خط دفاعی نماینده کره جنوبی شده اید. اما نکته مهم تر از ضعف خط دفاعی اولسان اشتاباهات پر تعداد بازیکنان خط حمله پرسپولیس،که سبب فرصت سوزی و سپری شدن زمان به نفع اولسان بود.البته از تیمی که حدود 20 روز در شرایط مسابقه نباشد چنین اتفاقاتی غیر ممکن نیست. اما از خط حمله پرسپولیس که بگدریم خط دفاع این تیم در دیدار امروز یکی از بهترین بازی های خودش در مسابقات این فصل را انجام داد. و عملکرد کم نقصی داشتند.

به هر روی این بازی به اتمام رسیده و پرسپولیس باید تمام تمرکز خودش را روی مسابقات دیگری که در پیش دارد قرار دهد. البته کادر فنی پرسپولیس در راس آن یحیی گل محمدی،باید نقاط ضعف تیم خود در این بازی بررسی و آن را پوشش دهد. تا در دیدار های بعدی این تیم گریبان پرسپولیس را نگیرد.

امیررضا همایون،خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 1

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار