امانی: لازمه کار کارشناسی نیروی کارآمد، موثر و تاثیرگذار است

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت که همه ما نسبت به وظیفه ای که بر عهده داریم، مسئول هستیم و باید سعی کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
امانی: لازمه کار کارشناسی نیروی کارآمد، موثر و تاثیرگذار است

به گزارش روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در نشست صمیمی با کارکنان دبیرخانه این شورا، اظهار داشت: تغییر و تحول لازمه سازمانهای پویا، کارآمد و تاثیرگذار است. موتور محرکه سازمانهای پویا و فعال، نیروی انسانی با کیفیت، موثر و تاثیرگذار است که آنرا به حرکت منظم و منسجم در میسری که مدیریت سازمان مشخص نموده است، وا می دارد.

امانی اظهار داشت: مهم ترین کاری که هر فرد باید برای ورود به سازمان انجام دهد، در موقعیت قرار گرفتن برای کسب شناخت نسبی نسبت به سازمان و نیروهای آن از لحاظ توانمندی، کارآیی، اثربخشی و کارآمدی است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برای من به عنوان دبیرکل شورای عالی توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط کارشناسان، صمیمیت، صداقت، مهارت های ارتباطی و اجتماعی،توانمندی علمی و موثر بودن در روند بهبود کاری دستگاه مهم و ضروری است.

وی افزود: باید اصل بر انجام کارها بر اساس قانون و شرح وظایف سازمانی افراد بگذاریم و از حاشیه ها تا می توانیم دوری کنیم چون حاشیه ها سرعت رشد و ترقی سازمانها را می گیرد. کارکنان در محیطی که کار می کنند باید احساس آرامش و راحتی کنند تا بتوانند با خیالی آسوده برای توسعه و پیشرفت سازمان برنامه ریزی و عمل نمایند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: یک تقسیم کار منطقی باید بین معاونان سازمان انجام شود که کارها براساس روال قانونی و توانمندی افراد پیش برود، گاهی اوقات تداخل کاری که پیش می آید نباید باعث کندی روند کاری دبیرخانه شود.

امانی با اشاره به اینکه لازمه کار کارشناسی نیروی کارآمد، موثر و تاثیرگذار است، اضافه کرد: برای توسعه و پیشرفت سازمان باید نیروی جدید و تازه نفس که از دانش، توانمندی و آگاهی لازم نسبت به دستگاه برخوردار باشد تزریق نمود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: همه ما نسبت به وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم مسئول هستیم و باید سعی کنیم با استفاده از ظرفیت های موجود بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.

در این نشست احمدرضا دوراندیش به عنوان معاون جدید دبیرکل، حسین ریاحی نژاد به عنوان مشاور دبیرکل در امور کمیسیونها و احمد عابدینی به عنوان مشاور دبیرکل در امور منابع انسانی معرفی و منصوب شدند و همچنین در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده سرکار خانم دکتر بلوسی که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار