فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران :

پرستاران دلاورانه و مومنانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستادند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت پرستاران خود را همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند و دلاورانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پرستاران دلاورانه و مومنانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستادند

جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن ولادت با برکت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفتند.

سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار این روز خجسته را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: روز پرستار مزین شده است با سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) که این خود فرصت ارزشمندی در راستای تکریم جایگاه والای پرستاران و کادر درمانی فداکار و صبوری است که مجدانه و در نهایت ایثار و ازخودگذشتگی خود را سپر بیماری‌ها و همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: پرستاران، پزشکان و کادر درمانی ۲۸ بیمارستان و تمامی درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش از روز اول همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت لحظه‌ای آرام نگرفتند و انشاءالله تا شکست کامل این ویروس، حافظان امین سلامت روح و جسم ملت شریف ایران، در سرتاسر این پهنه پرافتخار خواهند بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این پیام فرا رسیدن ولادت با برکت حضرت زینب کبری(س) و روز خجسته پرستار را به تمامی سپیدپوشان حافظ سلامت و پرستاران مؤمن و دلسوز ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادگر و سخت‌کوش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش که همچون فرشتگانی مهربان مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران را پاسخ می‌دهند، تبریک گفت و ایامی سرشار از توفیقات روزافزون برای تمامی زحمت‌کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

مدافعان عرصه سلامت هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت را عیان می‌کنند

دریادار حبیب‌الله سیاری روز شنبه با صدور پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار اظهارکرد: میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، وقار و شکیبایی و شجاعت، بزرگ پرستار صحرای کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به جامعه زحمتکش، متعهد و خدوم پرستاری که مومنانه به سان اسوه خود رسالت متعالی پرستاری را بر دوش دارند تبریک و تهنیت می‌گویم.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بی‌تردید نامگذاری ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان روز پرستار نشان از ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری دارد و پرستاران به عنوان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های نظام سلامت نقش بسزایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند.

سیاری خاطرنشان کرد: در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز روی دیگری از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان‌شان عیان می‌کنند به گونه‌ای که کالبد الفاظ و واژه‌ها توانایی تشکر و قدردانی از این مجاهدت‌های خالصانه را ندارند.

وی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات تمامی خدمتگذاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» مسئلت کرد.

پرستاران با دستان شفابخش خود آرامش و تسکین را به جامعه هدیه می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با تبریک سالروز تولد اسوه صبر و استقامت و پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا حضرت زینب کبری (س) ایثار هستند که با دستان شفابخش خود آرامش و تسکین را به جامعه هدیه می&zwnjی و مهربانی تصریح کرد: پرستاران به واقع مظهر فداکاری و الگوی صبر و عشق و ایثار هستند که با دستان شفابخش خود آرامش و تسکین را به جامعه هدیه می‌کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: این قشر خدوم و ایثارگر با تأسی از زندگی سراسر نور و فداکارانه عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) توانسته‌اند تابلویی از ایثار و جوانمردی را به نمایش بگذارند.

محمدحسنی یادآور شد: بی‌تردید حضور ایثارگرانه پرستاران در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس و امدادرسانی به مردم در برخی حوادث و بلایای طبیعی و به ویژه دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا به عنوان زیباترین نماد انسانیت، تلاش و فداکاری در ذهن جامعه اسلامی‌مان به خوبی نقش بسته و مردم عزیز کشورمان قطعا قدردان این تلاش، صبوری و فداکاری خواهند بود.

اینجانب روز پرستار را به جامعه پرستاران کشور و به‌ویژه تمامی پرستاران و زحمت‌کشان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم با مدد الهی و تلاش بی‌وقفه این حماسه‌سازان عرصه سلامت و بهداشت، با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا شاهد بازگشت آرامش روحی روانی کامل در میان مردم صبور کشورمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار