لونی: لبخند رضایت محرومان هدف ماست

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه سیل مهربانی و لبخند رضایت بر اجرای طرح کمک مومنانه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
لونی:  لبخند رضایت محرومان هدف ماست

جلسه سیل مهربانی و لبخند رضایت با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با رعایت پروتکل های بهداشتی در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

در این جلسه علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهره علی نیا کهن، جانشین فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی، فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت، فاطمه مهبودی، کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان و مریم هزاوه، مسوول امور بانوان آموزش و پرورش منطقه چهار حضور بهم رساندند.

لونی با تاکید بر اجرای جدی و تمرکز بر طرح کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر، تعامل و هم افزایی تمامی بخش های مسوول را ضروری دانست.

وی افزود: در این شرایط سخت کرونایی و تنگناهای اقتصادی هدف ما رسیدن به لبخند رضایت محرومان است.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها)، روز پرستار و تقدیر از زحمات کادر درمان کشور، گزارش مختصری از اقدامات انجام شده از طرح کمک های مومنانه را ارائه کرد.

شناسایی معلمان سرپرست خانوار و بررسی نیازهای همکاران، برگزاری جلسات کارآفرینان در راستای اجرای طرح فدک و ایجاد مشاغل خانگی از مسائل مطروحه در این نشست بود.

گفتنی است طرح کمک های مومنانه را آموزش و پرورش منطقه 11 میزبانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار