سفیران رحمت در کنار سیل زدگان ابرکوه

یزد (پانا) - مسئول قرارگاه سفیران رحمت در بازدید از مناطق سیل زده ابرکوه، مهردشت، بخش بهمن و مرکزی این شهرستان بازدید و از حمایت و کمک به مناطق سیل زده توسط آستان قدس رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سفیران رحمت در کنار سیل زدگان ابرکوه

حجت الاسلام شبانی مسئول قرار گاه سفیران رحمت آستان قدس رضوی همراه با دکتر رحیمی نسب دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد در این سفر یک روزه در مناطق سیل زده ابرکوه حضور یافته و از خانواده های حاضر در منطقه دلجویی کردند.
دراین بازدید ارزیابی لازم از میزان خسارت وارده به مناطق سیل زده ابرکوه خصوصا روستای فیروزآباد بعمل آمد و مردم منطقه مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.
دکتر رحیمی نسب در پایان سفر خود به ابرکوه در جمع خبرنگاران حاضر شد و ابراز امیدواری کرد با مدیریت جهادی و همراهی مسئولین استانی و کشوری مناطق بحران زده ابرکوه زودتر بازسازی شود.
16 آذر ماه در پی بارش شدید نزولات جوی ، بخشی از روستاها و مناطق شهری شهرستان ابرکوه بیش از 300 میلیارد تومان خسارت دیدند.
تلف شدن ۵۰۰ رأس دام سبک، تخریب شش رشته قنات فعال، از بین رفتن جاده‌های بین مزارع، تخریب مجتمع‌های دام و زمین‌های زراعی و باغی ، تخریب منازل مسکونی ، تأسیسات شهری و معابر، زیرساخت‌های جاده‌ای و اماکن تاریخی و میراث فرهنگی از مهمترین خسارت های این سیلاب به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار