نشست بدون تعارف دانش آموزان در منطقه ۱۷

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت، اعضای مجلس دانش آموزی را نخبگان مدارس و نیروی انسانی کارآمد، مستعد، متعهد و مدیران بالقوه آینده کشور دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست بدون تعارف  دانش آموزان در منطقه ۱۷

نشست بدون تعارف اعضای مجلس دانش آموزی منطقه۱۷، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. دانش‌آموزان به انتخاب خود در جلسه به صورت حضوری شرکت داشتند.

این جلسه با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، طاهره پورمحمود معاون پرورشی و تربیت بدنی و سهراب مولایی، معاون آموزش متوسطه، ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی، داوود گرجی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی در مدرسه شهید جمشیدیان برگزار شد.
مهدی نیکبخت، ضمن تبریک ولادت پر سر سعادت اسوه صبر و استقامت، پیام رسان عاشورا، حضرت زینب سلام الله علیها و شب یلدا گفت: شما دانش آموزان برگزیدگان ۴۳هزار دانش‌آموز منطقه ۱۷ هستید و بی‌شک استعداد و توانایی شاخصی در شما وجود داشته که دانش آموزان عزیز شما را به عنوان نماینده انتخاب کرده اند.
نیکبخت در ادامه گفت: اعضای مجلس دانش آموزی، در واقع نخبگان اجتماعی، ذخایرگرانبها و موثر برای آینده کشور ، مدیرانی بالقوه و نیروی انسانی مستعدی هستند. تلاش همه همکاران درآموزش و پرورش هدایت دانش آموزان در مسیر موفقیت و طی کردن این مسیر است.
در ابتدای جلسه طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان عزیز و آرزوی صحت و سلامتی برای آن ها گفت: با عنایت به اینکه اولین جلسه مجلس دانش آموزی است انتخاب شما را به عنوان رئیس شورای دانش آموزی در مدارس تبریک می‌گویم و آرزوی عاقبت به خیری برای شما دارم.
وی در ادامه ضمن تبریک میلاد پر سعادت دخت مولای متقیان حضرت زینب سلام الله علیها گفت: برای پرستاران عزیز که در این ایام سخت، محکم ایستاده اند و با گذشت از جان خود مدافع سلامت مردم عزیزمان هستند آرزوی توفیق و سلامتی دارم و قدردان معلمان و فرهنگیان عزیز هستیم که در مدارس با اقداماتی جهادگونه حافظان سلامت جسم و روان دانش آموزان عزیز هستند.
پورمحمود، ضمن آرزوی توفیق برای دانش‌آموزان با اشاره به بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم، خطاب به جوانان گفت: حراست از انقلاب، کسب آمادگی توسط شما عزیزان در زمینه‌های مختلف را می‌خواهد. باید آگاه، بصیر و فاتح قله‌های توانایی باشید، در صحنه های علمی خوش بدرخشید و در موقعیت های مختلف کسب تجربه نمایید تا در آینده با دستانی پر در زمینه های مختلف به حراست از انقلاب و کشور عزیزمان بپردازید. در فرصت مهیا شده با عضویت در مجلس دانش آموزی می توانید تجارب ارزنده‌ای کسب نمایید و در آینده جهت مدیریت در بخش های مختلف کشور از این تجارب استفاده کنید.
وی در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد سردار دل ها، شهید سلیمانی عزیز، با اشاره به وصیت نامه ارزشمندشان گفت: خواسته این شهید عزیز و گرانقدر از ما و شما جوانان، مراقبت از اصول و پشتیبانی از ولایت فقیه است که ان شاءالله حق تعالی در این مسیربه ما و شما توفیق عنایت کند.
در این جلسه‌ی بدون تعارف، همه دانش‌آموزان حاضر در جلسه و حاضرین مجازی جلسه، سوالات خود را مطرح کردند و سپس سهراب مولایی، معاون آموزش متوسطه، ضمن تشریح فعالیت‌های آموزشی منطقه در مدارس متوسطه به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند و سپس سایر همکاران اداری نقطه نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت مدیر منطقه به کلیه سوالات دانش آموزان عزیز پاسخ دادند و چند موردی نیز قرار شد که پیگیری انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار