با هدف پیوند منزل، مدرسه و مسجد آغاز شد:

برگزاری مراسم پیش اجلاسیه سراسری نماز در ملارد

ملارد(پانا)- در طول تاریخ ارتباط تنگاتنگی بین مدرسه و مسجد وجود داشته است و مسجد و مدرسه گاه به جای هم مورداستفاده قرار گرفته اند و حتی اگر بخواهیم از مدارس کهن کشورهای اسلامی آغاز سخن کنیم باید مساجد را مورد توجه قرار دهیم.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم پیش اجلاسیه سراسری نماز در ملارد

به گزارش پانا، مدیریت آموزش و پرورش ملارد در راستای تجلیل ازفعالین و یاوران نماز مدارس این منطقه، مراسم پیش اجلاسیه نماز را در دفتر امام جمعه برگزار کرد. این برنامه با سخنرانی حسینی امام جمعه ملارد پیرامون شعار اجلاسیه سراسری نماز با مضمون پیوند مدرسه، مسجد و منزل آغاز شد.

حسینی با اشاره به اهمیت ارتباط این سه نهاد مقدس، نهادینه کردن امر نماز، از مدیران و دست اندرکاران امر تربیت خواست تا همچون گذشته در راستای فعالیتهای نماز در فضای مجازی، تلاش کنند و ظرفیت‌های دانش‌آموزان، اولیاء، مربیان و همکاران تلاشگر در این عرصه استفاده کنند.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره، اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، وظیفه خطیر معاونین و همکاران پرورشی را توجه به فعالیت‌های نماز دانسته و ارزش‌گذاری و تقدیر از فعالین برپاگذاری نماز را را یک امر مهم در گسترش فرهنگ نماز معرفی کرد.

در ادامه مراسم از نماینده مدیران، معاونین، معلمان، دانش‌آموزان، اولیاء، امام جماعت روحانی، امام جماعت فرهنگی و خدمتگزاران مدارس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار