معاون حقوقی و امور مجلس در کاشان:

مدیریت مهدکودک‌ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در آیین آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی فقیه و شاه فضل در قمصر از برگشت مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت مهدکودک‌ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت

به گزارش معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، در آیین آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی فقیه و شاه فضل در قمصر گفت: اینکه همه می آیند تا یک فعل ارزشمند در یک منطقه اتفاق بیفتد، در نزد خدا، قرب و جایگاه ویژه دارد و همت یک بانو نیک اندیش برای بهبود امور، قابل ستایش است.

احمدی افزود: یکی از مشکلات کشور این است که آموزش‌ها به هم وصل نیست که رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با معلم ها ضمن تقدیر از تلاش فرهنگیان به درستی به آن اشاره کرد. کودک در مهد کودک ها و مجموعه بهزیستی یک مدل آموزش می‌بیند و در مدرسه یک مدل دیگر آموزش می‌بیند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت مهدکودک ها با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه آموزش و پرورش برگشت و مسئولیت حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت و ارزیابی مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد.

احمدی لاشکی تاکید کرد: نیروی انسانی، دغدغه دوم آموزش و پرورش است. یک میلیون نفر فرهنگی به آموزش می‌پردازند ولی آنها را چند دسته کرده‌ایم، نهضتی، خرید خدماتی و حق التدریسی که جایگاهی ندارد که آموزش باید به یک شکل باشد.

وی گفت: با پیگیری‌های وزیر و مجموعه وزارت آموزش و پرورش با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این دغدغه نیز حل شد و سیاست‌های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

احمدی لاشکی با تجلیل از نیکوکاران بانی مجتمع آموزشی و فرهنگی قمصر افزود: خانواده محترم فقیه و خانواده محترم شاه فضل، جایگاهی را که امروز خدا به شما هدیه کرد یک جایگاه ارزشمند است و این جایگاه را قدر بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار