مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س):

مناسب‌سازی امکانات برای معلولان، وظیفه‌ای عمومی است

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درآستانه شب یلدا با حضور در جمع معلولین آسایشگاه باغ فرشته گفت «معلولیت» واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول در جامعه ایجاد کند، اما واقعیت این است که «معلولیت، محدودیت نیست» و معلولان بارها این را به اثبات رسانده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مناسب‌سازی امکانات برای معلولان، وظیفه‌ای عمومی است

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در آستانه شب یلدا با حضور در آسایشگاه معلولین جسمی-حرکتی باغ فرشته ضمن گفت و گو با مددجویان این مرکز با اهداء لوح یادبود از آنان تجلیل کرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در آستاته شب یلدا با حضور در آسایشگاه معلولین جسمی-حرکتی باغ فرشته در آستانه شب یلدا ضمن عیادت از مددجویان این مرکز، با حافظ خوانی و ایراد سخن در باب آیین شب یلدا و فلسفه کنار هم بودن در بلندترین شب سال با این عزیزان گفت و گو کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در این دیدار با تأکید بر توجه جدی به وضعیت معلولان و افراد کم توان جسمی در جامعه گفت: «معلولیت» واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول در جامعه ایجاد کند، اما واقعیت این است که «معلولیت، محدودیت نیست» و معلولان بارها این را به اثبات رسانده‌اند.

سعید خال تصریح کرد: مناسب‌سازی و فراهم کردن امکانات عمومی برای همه به ویژه برای معلولان یک وظیفه عمومی است، باید نگاه همه اقشار جامعه از جمله نهادها وسازمان‌های دولتی به معلولان تغییر کند و ما شاهد فردایی بهتر برای همه معلولان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار