تشریح برنامه های آیین گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان

شیروان(پانا)- برنامه های آیین گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در جلسه ستادی که با حضور اعضای این ستاد در دفتر امام‌ جمعه شهرستان شیروان برگزار شد، اعلام گردید.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های آیین گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در جلسه این ستاد گفت: شهدای عزیز ما، دارای اخلاقی نیکو و معرفتی وصف‌ ناشدنی بودند که این امر باعث شد تا آنان حتی پس از شهادت هم یادشان بین مردم عزیز جاودان بماند.

ر مضانعلی رازقی افزود : پیشنهادهایی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و سایر دستگاه‌ها ذکر شد که پس از تبادل‌ نظر مواردی مورد تائید قرار گرفت که مهم‌ ترین آن ها برگزاری آیین گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی است که در صورت موافقت ستاد مقابله با ویروس کرونا، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی و با حضور سخنران کشوری انجام خواهد شد.

وی در ادامه ضمن پاسداشت مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا باید به بهترین نحوه ممکن و درخور شأن و منزلت آنان برگزار شود.

رازقی برگزاری محفل انس با قرآن کریم، سیاه ‌پوش نمودن فضای سطح شهر، نصب تمثال سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان انقلاب، پخش سخنرانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در برنامه شاد جهت بهره‌مندی دانش آموزان، پخش سخنرانی‌های امام‌جمعه شهرستان شیروان در وصف سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، دیدار از خانواده محترم شهید مدافع حرم شهرستان شهید گرانقدر مرتضی زرهرن از شهدای مقاومت و دفاع از حریم زینبی(س) و ساخت کلیپ پاسداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان از دیگر مصوبه های این جلسه بیان کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در پایان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان با توجه به نزدیک شدن سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تمثال این شهید عزیز را بر روی یکی از تابلوهای این بنیاد در ابعاد 4*3 نصب نموده است تا یاد و خاطره رشادت‌های این بزرگ‌ مرد جاودان بماند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار